Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на картер-въпрос?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на картер-въпрос?

    За развиването на двете "неудобни" болтчета трябва да се махне ламарината м/у двигателя и скоростите.Обаче до къде стига тази ламарина? Трябва ли и стартера да се свали понеже ми се струва,че до под него стига? Развих двата болта от долу на скоростите и една гайка м/у тях и стартера -остава шпилка там,която незнам /а и не можах/ да развия.Та как се сваля ламарината? Става въпрос за 2.0 ТС.
    Sportwagon 2.0 T.S

  • #2
    Първоначално публикувано от badboy_pl Покажи съобщение
    За развиването на двете "неудобни" болтчета трябва да се махне ламарината м/у двигателя и скоростите.Обаче до къде стига тази ламарина? Трябва ли и стартера да се свали понеже ми се струва,че до под него стига? Развих двата болта от долу на скоростите и една гайка м/у тях и стартера -остава шпилка там,която незнам /а и не можах/ да развия.Та как се сваля ламарината? Става въпрос за 2.0 ТС.
    Неможеш да я свалиш тая ламарина без да свалиш кутията. Тя не ти пречи толкова. Предполагам си махнал малката ламаринка, която е в предната долна част между кутията и мотора. Тя се държи на две винтчета с глава 8мм.
    Правиш си един дълъг шестограм и ги развиваш - кофти са но няма как. Иначе главите им ако не се лъжа са М6 шлицов бит.
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #3
      Аз не помня да съм махал каквито и да е ламаринки. Развивам картера и го вадя. Тези двете между кутията и картера са малко на дълбоко, но с подходящото удължение се работи лесно с тях.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        колега взимаш един торс продават ги комплекти за по 5-6 лв режиш му късата страна за да може да се върти и с клещите го завърташ и си готов аз така правя
        147 1.8 twin spark

        Comment


        • #5
          Аха-мерси за отговорите.Мислех,че ще се размаже силикона при поставянето на картера,понеже минава доста близко покрай ламарината.
          Sportwagon 2.0 T.S

          Comment


          • #6
            При поставянето е добре да имаш втори човек покрай теб. Самото слагане е кофти, че става под кофти ъгъл и е добре да се придържа докато другия прихване няколко болта преди да е опрял картера горе. На края само стягаш и ще прилепне равномерно.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              аз препоръчвам да използваш виктор реинц силикон малко ппо скъп е но няма грешка и преди да сложиш картера за да нямаш ядове одари 2 чука на втулката кочто е в задния краи на стоиката на хидравличната помпа за да не се закучи при качването на картера
              147 1.8 twin spark

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от zatopol Покажи съобщение
                аз препоръчвам да използваш виктор реинц силикон малко ппо скъп е но няма грешка и преди да сложиш картера за да нямаш ядове одари 2 чука на втулката кочто е в задния краи на стоиката на хидравличната помпа за да не се закучи при качването на картера
                Този силикон е истината, послушай колегата - прав е за всичко. И наистина ти трябва помощник.
                За силикона - хубаво обезмасли и като го нанесеш не го монтирай веднага. Изчакай 5 минутки. И не го монтирай на студено в никакъв случай
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment

                Working...
                X